خودباوری

خرید بک لینک

سلام بر اعضای محترم شورای اسلامی شهر بنا برمستندات و اطلاع همه ی مردم جوشقان تا به حال شهر جوشقان چهار شهردار را برای این مرز و بوم تربیت کرده است و باکسب تجارب گرانقیمت فارغ التحصیل شهرداری جوشقان شده اند و حتی بعضی از آنها همزمان با کارآموزی و کار عملی ادامه تحصیل داده اند و مدرک دیپلم خود رابه کارشناسی تبدیل کرده اند باور ندارید تاریخ اخذ مدرکشان با زمان خدمتشان را تطبیق دهید البته در دانشگاه آزاد شاید بدون کنکور و به صورت پیوسته و صدالبته هرکسی مدرک بالاو تجربه چندین ساله داشته باشد خواهان زیادی برای شهرهای بزرگتر خواهد داشت و فقط از ما به عنوان نردبانی برای پیشرفت خود استفاده خواهند کرد .

پنج عضو شورا زحمت کشیدند کس دیگری ترقی کرد

از این نردبان چهار نفر شهردار شدند و بالا رفتند

و به پشت سرشان هم دیگر نگاه نکردند

افسوس و صد افسوس

که ما نه تنها پیشرفت نکرده ایم

بلکه پسرفت کرده ایم از پله چهارم به پله اول آمده ایم

آنها را با شهرداری درجه چهار بدرقه کردیم

اما

وقتی از بدرقه آنها برگشتیم دیدیم خودمان دارای شهرداری درجه یک هستیم

و

دریغ از اینکه شهرداری درجه چهار را آنها با خودشان بردنده اند

عجب...

ای کاش جوشقانی بود لااقل دلمان نمی سوخت

آیا اعضای محترم شورای اسلامی شهر قصد دارند دوباره فارغ التحصیل غیر بومی پرورش دهند که حتی یک تشکر هم بابت هزینه هایی که بر این مردم ستمدیده جوشقان جهت کارآموزی خود تحمیل کرده است نداشته باشد و حالا که کاربلد شده و سابقه شهرداری چند ساله دارد با گوشه چشمی از لقمه چرب تر همه چیز را فراموش و تازه بامنت که رنجهایی برده ام این شهر را رها می کندو می رود. کمی تامل فرمایید و نیروهای کارآمد خودمان را باور کنید و با اعتماد به نفس از نیروی بومی استفاده کنیم اگر قرار باشد روزی هم از این شهر برود باز دلش برای این شهر خواهدتپید اگر رشدی کند خودمان میوه اش را خواهیم چید چه کسانی هستند که می گویند باید بومی از آبرویش بگذرد و بعد مسئولیت بپذیرد؟ مگر این مردم محروم بدی به چه کسی کرده اند ؟مگر کورند یا چشمانشان را بسته اند و نمی بینند زیر سر این مردم ستمدیده سنگهای مرمریت را مانند قالب پنیر تن تن می برند و سانت سانت می فروشند وچند نفر با پول آن خوشند و خوش میگذرانند و این مردم آبرومند وضعیف نفس نمی کشند؟آیا غیر از این است که عده ای با آمدن شهردار بومی منافعشان را در خطر می بینند؟ این مردم حتی به مرده ها هم حسادتی ندارند چون آنها تاب و سرسره دارند ولی زنده ها از آن محرومند آیا اگر شهردار جوشقانی بود برای مرده ها پارک درست میکرد یا اینکه در منطقه گردشگری کیاب یا داخل شهر این هزینه را می کرد ؟ آیا غیر از این است برای اینکه مسئولان استانی را تا اول شهر بیاورند و بگویند شهر را آباد کرده ایم؟ آیا غیر از ظاهرسازی و ریا چیز دیگری شما می بینید؟ مظلومیت از این بالاتر یقین دارم هر کاری که شهرداران قبل انجام داده اند فرزندان خودمان حتی اگر خیلی هم جوان باشند چند برابر آن را بهتر انجام خواهند داد برای یکبار هم شده اجازه دهید تجربه شود خواهش می کنم تمنادارم اجازه دهید خودمان را باور کنیم ما جوشقان و آدمهایش و آداب و رسومش را بهتر از غریبه ها می شناسیم نمونه برایتان عرض کنم حاج آقا سلیمانی چندین جای بهتر با جمعیت صدهزارنفری به ایشان از اول امام جمعگی تاکنون پیشنهاد شده ولی به خاطر اینکه فرزند این دیار هستند نپذیرفته اند و تمام سختیها و بعضا ناملایمات را به جان خریده اند تا بانک نماز جمعه در این شهر حتی برای یک جمعه قطع نشود و بدون منت و توقع تشکر از کسی چراغ نماز جمعه را در این شهر روشن نگه داشته اند اگر امام جمعه غیر بومی بود تاکنون صدباره رفته بو د و ما دیگر از این فیض الهی بهره مند نبودیم همانطور که در شهرهای اطرافمان شاهد آن بوده ایم .

بیایید این هزینه سنگین شهردار شدن را برای فرزندان خودمان متحمل شویم که اگر از قبل این کار را کرده بودیم حداقل الان افتخار می کردیم چهار شهردار این مملکت از بچه های جوشقانند.

موفقیت اعضای شورای شهر را از خداوند حکیم و مدبر و عزیز می خواهیم.

از زحماتتان متشکریم.

***شهرک وحدت(جوشقان قالی)***...

ما را در سایت ***شهرک وحدت(جوشقان قالی)*** دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 6:16

صفحه بندی